Member details

E-learning

Join

Sort by: -Old first- | New first

18 Nov, 21:47
Bij wijze van experiment, heb ik een hyve aangemaakt met de titel: huiswerkhulpje. Het zou een platform moeten worden, waar docenten en leerlingen elkaar kunnen vinden en helpen.
het loopt nog geen storm...:'-(
iemand tips...?

6 Dec, 19:46
Goede vraag John,

Ik heb het tipping point van hyves nog niet gevonden. Ben zelf ook bezig om mensen op een hyv te krijgen en te houden.

Doel is om communicatie en overleg te verbeteren. Paar dingen toegevoegd, maar is helaas hetzelfde kleine groepje mensen die hier ook iets op doen.

Ik probeer nu deze mensen enthousiast te houden en op hun wensen en ideeën in te springen.

Dit is voor een vereniging en daar is het al lastig voor. Ik denk dat het voor een nieuwe hyve die nog geen vaste doelgroep heeft alleen nog maar lastiger is.

Iemand anders die hier wel dé ultime tip voor heeft?
31 Jan, 16:42
Hierbij even een reactie op bovenstaande.

Ik denk dat als de aandacht gevestigd moet worden op het platform hyves, men in alle communicatie naar de hyves zou moeten verwijzen.

Dus de agenda op hyves, adresgegevens op hyves, evenementen aankondigen. Met regelmaat een nieuwsbrief de deur uit via hyves...

Kortom; beginnen met aan de weg te timmeren en continu content vernieuwen. De aanloop komt dan vanzelf, ookal zal het in het begin even duren.

Succes!!

Chris

Subject Started by  Replies   Last 
Harm Weistra
6 5 Jun, 16:52
Ad
7 17 Feb, 23:27
Erwin
4 17 Feb, 23:19
John
2 31 Jan, 16:42
Annemiek